Als specialist beheren wij graag en deskundig uw vastgoed portefeuille. Hierdoor ontzorgen wij u waardoor u zich volledig kunt richten op uw eigen zaken.
Mariëlle Langeveld - Hoofd Financiële afdeling
Vastgoed Beheer
Het administratief en financieel beheren van woonruimte is dikwijls tijdrovend en complex. Waarom zou u het zelf doen? Fintec kan u ontzorgen. Wij zijn goed in het beheren van onroerend goed voor particulieren en bedrijven. Wij staan bekend als een toegewijde partij voor de verhuurders en de huurders.
Bij het verhuren van uw vastgoed dient u een gedegen administratie bij te houden. Daarnaast dient u op de hoogte te zijn van allerlei wetten en regels die in de tijd ook wel eens veranderen. Wij hebben al jaren ervaring met het beheren van onroerend goed en nemen deze administratieve zaken van u over.
Er zijn allerlei financiële zaken die u moet regelen bij de verhuur van uw vastgoed. Hoe zorgt u voor een soepele inning van de huur? Wanneer moet de huurder een factuur ontvangen? Hoe zit het met de verrekening van de waarborg? In het geval van achterstanden kunt u natuurlijk ook op ons rekenen.
Uit onderzoek is gebleken dat expats en huurders zoals multinationals veeleisend zijn op het gebied van service / vastgoedmanagement en een professionele vastgoedbeheerder noodzaak achten.
U ontvangt uw huurpenningen en maakt optimaal rendement. Wij zorgen dat alle beheertaken goed worden uitgevoerd en zorgen voor het professionele contact met de huurder(s) in uw object(en).