Ga naar hoofdinhoud

Elke VvE is uniek en de behoefte aan ondersteuning is voor iedereen anders. Wij richten dit graag naar uw wensen in.

Angela Weijers - Secretaresse

Secretarieel beheer

Algemene secretariële- en bestuurstaken voor de VvE.

Fintec biedt ondersteuning in correspondentie op alle niveaus. Zo kunnen we samen met u de agenda voor de Algemene Ledenvergadering opstellen en aansluitend de uitnodigingen voor u versturen. Ons team van deskundigen komt ruim op tijd met uw bestuur bijeen om de ALV voor te bereiden. We bespreken de stand van zaken en mogelijke pijnpunten zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens de vergadering zelf zijn onze specialisten opnieuw aanwezig om financiële en technische vragen te beantwoorden. Fintec maakt bovendien de notulen en stuurt deze binnen de afgesproken termijn aan alle eigenaren. En indien u dat wenst kunnen we naast het beheer ook de bestuurstaken geheel overnemen.

Een belangrijke taak is het bijhouden van de ledenadministratie. Zeker bij de grotere VvE’s (sommige van onze klanten hebben honderden leden) is dat een tijdrovende klus. Gelukkig kunnen we steeds meer automatiseren. Als een VvE klant is bij Fintec, kunnen zij hier inloggen en vervolgens op hun eigen website alle relevante informatie naslaan, maar ook hun persoonlijke gegevens aanpassen.

Back To Top
Fintec gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Ook gebruiken we na aparte toestemming cookies en scripts van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google om social media integratie op onze websites mogelijk te maken. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts we mogen gebruiken, kunt u hieronder uw instellingen wijzigen.
Annuleren