Elke VvE is uniek en de behoefte aan ondersteuning is voor iedereen anders. Wij richten dit graag naar uw wensen in.
Angela Weijers - Secretaresse
Secretarieel beheer
Algemene secretariële- en bestuurstaken voor de VvE.
Fintec biedt ondersteuning in correspondentie op alle niveaus. Zo kunnen we samen met u de agenda voor de Algemene Ledenvergadering opstellen en aansluitend de uitnodigingen voor u versturen. Ons team van deskundigen komt ruim op tijd met uw bestuur bijeen om de ALV voor te bereiden. We bespreken de stand van zaken en mogelijke pijnpunten zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens de vergadering zelf zijn onze specialisten opnieuw aanwezig om financiële en technische vragen te beantwoorden. Fintec maakt bovendien de notulen en stuurt deze binnen de afgesproken termijn aan alle eigenaren. En indien u dat wenst kunnen we naast het beheer ook de bestuurstaken geheel overnemen.
Een belangrijke taak is het bijhouden van de ledenadministratie. Zeker bij de grotere VvE’s (sommige van onze klanten hebben honderden leden) is dat een tijdrovende klus. Gelukkig kunnen we steeds meer automatiseren. Als een VvE klant is bij Fintec, kunnen zij hier inloggen en vervolgens op hun eigen website alle relevante informatie naslaan, maar ook hun persoonlijke gegevens aanpassen.